2008. március 31., hétfő

Kedves ismerősöm Annuska néni e-levelekben szokott beszámolni gyülekezetéről, családjáról, unokáiról, közös ismeröseinkről. Emlitete, hogy blog-ot is ír, akkor ez elkerülte figyelmemet.

Nemrég barátom szólt, hogy blogott csinált s nézzem meg, írjak megjegyzést.

Na jó nézzük már mit tehetünk ennek érdekében, mire észbekaptam már nekem is meglett a blog, sőt még egy gmail-es cim is peddig azt végkép nem kértem.

No ilyen ez a virtualis világ kell valami nehezen kapod, s mikor nem is gyanitod csöstöl jőn.

Napló, erre következtettem, igy határozható meg a blog, sőt webnapló ha a virtuális szótárba keresnéd.

http://www.transylvania.info/Dictionary/dictionary.php?lang=2

Örömmel olvasom barátaim nyilvános naplóit.

Jó látni Isten áldását emberek életében, munkájában. Ez bíztatás számomra is, reménykedem, hogy az én létem is hasznos és biztató mások számára. (amellet , hogy én jól megvagyok magamal:)

Nincsenek megjegyzések: